WEEK 7: 27/05 - 02-06, 2019

4 juni 2019

WEEK 7

Eigenlijk is deze week niet zo interessant, maandag tot en met vrijdag heb ik gewerkt, naar cursus geweest, gegeten en veel geslapen. En natuurlijk de knalfuif van Ryan en Chiara gemist :(.

Op zaterdag ben ik naar Jardí Botànic geweest, de universiteitstuin van Valencia. Wauw wauw wauw. Wat een prachtige tuin, ik zou er uren kunnen rondlopen of lekker zitten in de zon! Het tweede heb ik ook lekker gedaan met m'n boek. Daarna nog even voor m'n kamer betaald en daarna weer lekker thuis chillen. (Voordat ik naar Jardí Botànic ben gegaan, heb ik 2 uur gekletst met Frank, erg gezellig!) Op zondag had ik besloten eerst wakker te worden zonder telefoon, lekker op het balkon te gaan zitten in de zon en te genieten van m'n boek en m'n ontbijt. Heerlijk! Daarna weer even terug naar bed, het bleek pas 10 uur te zijn, wat betekent dat ik waarschijnlijk om half 9 al wakker was.. Wat een ritme. Maar heb er wel van genoten, dus dan is het goed toch? Eenmaal weer uit bed, ben ik richting het strand gegaan. My happy place, lekker wegsmelten met een koud briesje! Ik dacht me goed te hebben ingesmeerd en beschermt tegen de zon. Later bleek echter dat de achterkant van m'n bovenbenen toch wel waren getroffen. Helaas. In de avond uiteten geweest met me, myself and I, bij YOLO pizza. Ik mocht zelf m'n pizza samenstellen, wat wil je nog meer?

Voor de rest is het boek 'The subtle art of not giving a fuck' een aanrader voor iedereen die hem nog niet heeft gelezen.

xxxx

1. Ilse: