WEEK 9: 10/06 - 16/06,2019

21 juni 2019 - Valencia, Spanje

WEEK 9

Beste mensen, ik weet het, ik ben laat. Excuses daarvoor.

De werkweek was niet erg bijzonder, gewoon de routine.
Het weekend daarentegen was een ander verhaal; Lauren kwam!

Ik zal eerst Lauren introduceren, voor iedereen dingen gaat denken! Ik ken Lauren sinds de eerste, toen hij het vriendje van Fleur was. Toen kwam ik erachter dat 'ie ook op dezelfde vereniging zat, dus helemaal gezellig. Vanaf daar zijn we gewoon vrienden geworden en gebleven, we zien elkaar 1x in de zoveel maanden en kletsen dan helemaal bij en dat is het dan weer even. Toen ik aan Lauren vertelde dat ik naar Spanje ging, vroeg ik voor de grap of hij langs kwam en hij zei vet spontaan 'jaa duh'. And he did!

Op vrijdagavond kwam 'ie aan, na wat vertraging. Daarna hebben we gekletst, dropjes gegeten en nog even met Frank gepraat toen ik om z'n fietssleutel vroeg. Op zaterdag zijn we eerst naar de centrale markt van Valencia geweest en naar Torres de Quart. Vervolgens hebben we thuis de fiets gepakt en zijn we naar de stad van kunst en wetenschap gefietst. Dit blijft een hele mooie plek! Daarna zijn we met een enorme omweg naar het strand gefietst, hier hebben we lekker gechilled, aardbeien gegeten en gezwommen! Vervolgens hebben we in de buurt van m'n huis lekker gegeten en genoten van een straatmuzikant, meestal zijn ze crappy, maar deze was echt heel erg leuk! De volgende dag, zondag, zijn we naar de oude binnenstad geweest en zijn we naar de top van de Torres de Serranos gelopen (zoveel treden waren het niet hoor). Vervolgens zijn we via het park naar de dierentuin gelopen, onderweg zijn we nog ergens wat wezen eten. Goed, het Bioparc is niet heel groot, wel mooi. Ook niet heel praktisch, je loopt elke keer kleine rondjes en ziet dus bijna alles 2x + je komt elke keer terug bij de mensen massa en de restaurantjes. Verder was het erg leuk. Daarna terug gelopen, met pijnlijke voeten, 4 km.. Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zoveel hier gelopen als dit weekend. Vervolgens zijn we lekker uiteten geweest en hebben we daarna nog een after diner snack gegeten en een ijsje hihi.
Maandagochtend heeft Lauren me weer verlaten en begon mijn laatste volle werkweek. Wat is dit snel gegaan!

Zin om jullie weer te zien xxx

1. Ilse:
    11 juli 2019