WEEK 10: 17/06 - 23/06, 2019

25 juni 2019 - Valencia, Spanje

WEEK 10,

De laatste volle werkweek is voorbij! Deze week had ik mijn laatste twee lessen cursus, de laatste donderdag, de laatste vrijdag en het laatste weekend: amazing.

De werkweek zelf was niet zo bijzonder, ik heb het gesprek met Beliz en Menno gehad over hoe m'n proces is gegaan en ze waren allebei erg blij met me whoohoo!

Het weekend was echter wat voller!
Zaterdagochtend om 10 uur moesten we verzamelen bij Happy Erasmus voor de trip naar Laguna Rosa en Alicante. Na 2,5 uur in de bus te hebben gezeten kwamen we aan bij het roze meer, om eerlijk te zijn ik had dit veel indrukwekkender verwacht. De natuur er omheen was gewoon een mini jungle, verwaarloosd en lelijk. Het meer was roze, maar ook bruinig natuurlijk. De foto's zijn echter wel mooi geworden (sommige met een filter). Vervolgens zijn we naar Alicante gegaan, hier zijn we naar het kasteel gelopen/gehiked en genoten van het uitzicht en zo'n 100 foto's gemaakt natuurlijk. Vervolgens zijn Sharon, Erik en ik langs wat monumenten gelopen voor San Juan en hebben we gegeten bij The Good Burger: ze overdrijven niet, maar misschien kwam het doordat ik ontzettende honger had hihi. Daarna hebben we ons bij de groep gevoegd op het strand en hebben Sharon en ik churros gehaald! Vervolgens zijn we naar een plek gegaan om te feesten, dit ging allemaal een beetje rommelig, maar goed uiteindelijk een plek gevonden en na een uur moesten we weer naar de bus. In de bus heb ik geslapen en om 4:30 waren we weer terug in Valencia. De metro reed niet meer en ik had geen cash bij me voor een taxi + de atm's waren allemaal een beetje shady, dus ik begon aan mijn tocht naar huis: 45 minuten later was ik eindelijk thuis aangekomen!

De volgende ochtend (of dezelfde, het is maar hoe je het bekijkt) werd ik wakker om 11 uur en heb ik de hele dag in bed gelegen hihi. Vervolgens ben ik 's avonds patatjes gaan halen bij las fritas en daarna naar het strand om San Juan te vieren! Hier had ik weer afgesproken met Sharon en Erik, dit was erg gezellig en leuk om mee te maken! Ik voelde me helaas niet zo lekker, dus ging rond 1 weer richting huis, dit was sowieso (?) al het plan vanwege het eindgesprek met mijn supervising lecturer de volgende dag. Om 2:45 ging ik lekker slapen.. En hoe het gesprek ging met m'n supervising lecturer horen jullie aan het einde van deze week ;).

See you soon xxxx