WEEK 5: 13/05 - 19/05, 2019

20 mei 2019 - Valencia, Spanje

WEEK 5

Maandag tot vrijdag waren eigenlijk vrij normale dagen: werken, cursus, boodschappen, kleren wassen, series kijken en slapen. Niet echt iets bijzonders meegemaakt deze werkweek, behalve het feit dat ik bij een team hoor! Het is nog niet zo spectaculair als ik gehoopt had, want ik mag eerst alle Nederlandse teksten en dingen checken, again hahaha. Maar goed, dit gaat best snel, dus waarschijnlijk kan ik in week 6 al meer doen!

WEEKEND
Op zaterdag begon mijn dag al vroeg, mijn wekker ging namelijk om 7:10 en om 8:10 ging ik op pad. Ik ging met een organisatie genaamd Happy Erasmus naar Montanejos, een dorpje in de bergen. Na anderhalf uur in de bus te hebben gezeten naast een hele aardige meid genaamd Rebecca, uit Hongarije, komen we aan op de plaats van bestemming. Het was prachtig, tijdens de busreis reden we al door een super schattig dorpje en zag je de bergen en alle natuur al!
We begonnen aan onze 2 uur durende hike door de bergen, we liepen op stukjes dat ik dacht 'dit is onmogelijk', maar het kon toch én zonder te vallen. Tijdens de hike ben ik een gesprek gestart met 2 Nederlandse meisjes, Fenne en Champs, wat een schatten! De hele reis heb ik verder met hun doorgebracht en lekker gekletst over van alles en nog wat.
Op een gegeven moment moesten we langs/door water heen (zie foto's), de begeleider had ons al verteld dat er maar één weg was en dat was er doorheen en je zou hoe dan ook volledig nat worden. Hij had er niks aan gelogen. Maar normaal gesproken is dat niet erg in Spanje, want het is 23 graden en de zon schijnt, HA vandaag was het 18 graden, bewolkt met soms wat druppels regen. What a day to be hiking. Dus, 3 uur later was ik eindelijk weer een beetje droog, maar nog steeds ijskoud. Na de hike van 2 uur kwamen we op een soort strandje (zie foto's), hier hadden we 2,5 uur vrije tijd. Dit had heel leuk geweest als de zon had geschenen. Maar nee nee. Het was alsnog heel gezellig, maar iedereen was ijskoud, moe en nat. Om 15 uur waren m'n sokken thank god weer droog en gingen we naar de grotten hiken. Dit was een kleine hike, maar weer met stukjes die ik onmogelijk achtte!
Nadat iedereen foto's had gemaakt, gingen we weer terug en de bus in: op naar little Venice. Tijdens deze busreis had ik een soort van geslapen, maar het was niet geweldig. Little Venice was wel heel schattig, mooi en ik snap waarom ze het little Venice noemen, maar nee sorry het leek er niet echt op. Hier hebben we 40 minuten doorgebracht en even lekker gezeten en wat gedronken. Vervolgens weer naar de bus en binnen 10 minuutjes waren we thuis! Of, in Valencia, vanaf hier moest ik eerst nog naar de metro lopen, waar ik vrolijk langs heen ben gelopen, dus het 2x zo lang duurde. Daarna met de metro en nog een stukje naar huis lopen! Ik heb lekker een pizza gehaald bij Alfredo's en toen ben ik lekker op de bank gaan liggen en ultiem gechilled :).

Zondag was ik de ultieme wasvrouw, ik heb maar liefst 3 wasjes gedraaid, opgehangen en opgevouwen. Waarom doet een wasmachine er zo lang over?
Voor de rest heb ik series gekeken, met opa & oma, Chiara en mama & oma gefacetimed, alle 3 op een ander moment en gewoon weer ultiem gechilled. Ik heb ook even gecheckt of de winkels open waren voor volgende week met Chiara en daarna lekker gegeten!

Conclusie: eigenlijk was alleen zaterdag interessant ;).

xxxx

Ps. De lieve berichtjes hier en op whatsapp zijn ontzettend fijn, couldn't have done it without you <3.

1. Daniel:
    20 mei 2019
    💪🏼💪🏼
  2. Ilse:
    22 mei 2019
    Echt mooi daar! 😍 alleen jammer van het weer haha
  3. Roos:
    23 mei 2019
    Jij mist de zaterdag workout zeker🤣😘♥️